Sveiki atvykę į Components-Mart.com
lietuvių

Pasirinkite kalbą

  1. English
  2. Français
  3. Gaeilge
  4. polski
  5. Afrikaans
  6. Magyarország
  7. Български език
  8. Italia
  9. Kongeriket
  10. Suomi
  11. lietuvių
  12. Eesti Vabariik
  13. tiếng Việt
  14. Dansk
  15. čeština
  16. Türk dili
  17. íslenska
  18. עִבְרִית
  19. Svenska
  20. ภาษาไทย
  21. Nederland
  22. Slovenija
  23. Slovenská
  24. Português
  25. español
  26. Melayu
  27. Hrvatska
  28. Deutsch
  29. românesc
  30. Ελλάδα
  31. සිංහල
  32. 한국의
  33. Maori
Atšaukti
RFQs / Order
Part No. Manufacturer Qty  
Namai > žinios > "Volvo" priima autonomines transporto priemones kitam lygiui (2+)

"Volvo" priima autonomines transporto priemones kitam lygiui (2+)

New Volvo S60 R-Design exterior - Volvo takes autonomous vehicles to next level (2+)

Kompiuterinė sistema naudoja "Xavier SoC", kuri buvo sukurta specialiai autonominiam vairavimui ir kuri turi šešis transporto priemonės algoritmų procesorius.
Praėjusių metų birželį šios dvi bendrovės paskelbė, kad sukurs 4 lygio vairuotojo sistemą su Švedijos kompanijomis, Veoneer (saugos kontrolės sistemos) ir Zenuity (automatinių ir pagalbinių vairavimo sistemų programinės įrangos paketai).

Henrikas Greenas, "Volvo" mokslinių tyrimų ir plėtros vadovas, prisijungė prie "Nvidia" generalinio direktoriaus Jenseno Huango už pagrindinį pranešimą. Jis paaiškino, kad II lygio bandomųjų transporto priemonių parko elektros ir programinės įrangos architektūra bus pagrįsta "Drive AGX". II lygis autonominėms transporto priemonėms yra dalinė automatizacija, kai automobilį valdo kompiuteris, nors žmogus laikomas "kilpoje". 5 lygis yra tai, kai visos vairavimo sąlygos vykdomos kompiuterine sistema.

"Kuo daugiau skaičiavimo galios, tuo daugiau saugumo reikia", - sakė Grynasis - apie gilų "Drive AGX Xavier" mokymąsi ir skaičiavimą.
"AI" kompiuterinę sistemą naudoja "Volvo", siekdamas išvystyti vairavimo pajėgumus, taikomus 2+ lygio vairavimo savybėms. Vairavimo pajėgumai, kurie yra bendrai sukurti, yra 360 laipsnių erdvių suvokimas ir vairuotojų stebėjimas dėl ankstyvų nuovargio ar trūkstamos koncentracijos požymių, taip pat ryšys, energijos vartojimo valdymas ir automobilio personalizavimas.